Och en liten släng

(obs! känsliga läsare varnas )
Av vinterkräksjukan kom igår kväll. Eller vad det nu var. Baksmälla kunde det då rakt inte vara, då jag bara drack ett par glas. Efter att jag ätit några Lidl minipizzor med salami, som för övrigt inte bara var billiga utan ovanligt smaskens , fick jag en sprängande huvudvärk. Började sedan må skitilla. Spykaskader gånger fyra. Hurra vilken underbar kväll. Pågick bara mellan 20-midnatt. Huvudet kändes som det skulle sprängas och tårarna rann av smärta. Inte för att jag var ledsen, utan för att det gjorde så in i skjortan ont. Har hög smärtgräns, men när det känns som pannloben skall sprängas är det illa. När jag fick upp sista biten pizza i kräkomgång 4 så började jag må lite bättre. Sov en timma och mådde sedan prima. Tror baske mig det var Lidl-pizzaförgiftning.Eller migränattack ( som jag iof aldrig haft, men det kanske var tillfällig attack om man nu kan få det ? )

Mår bättre nu, men det känns i kroppen att man kräkts hela kvällen. Tur jag bokade om min psykoprattid. Skulle varit där om en timma. Nu frullebrulle och sedan tillbaka till sängen. Älskar och gå lägga mig igen efter frukost. Bara ligga och rösa. Det är sånt man får göra när man är ledig. Love love love it!

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar