Gravid i drömmen

Hade en märklig dröm inatt. Kort sammanfattning.

Var hos läkaren för insättning. Fick in två ägg. Låg i gynstolen ett tag. Ville veta direkt om jag var gravid eller inte. Läkaren gick iväg. Kom tillbaka. Han frågade hur jag skulle reagera om det sket sig. Jag blev otroligt trött och ledsen inombords och sa att jag kommer vänta lite innan jag gör ett nytt försök. Sedan viskade han i örat att 8 var befruktade och att jag var gravid med 2. Sedan fick jag se en UL bild på två foster i magen . Jag blev så glad, så glad. Helt plötsligt smattrar det ut en massa ärtor ( ni vet såna man sköt iväg i svarta plaströr när man var liten) från de nedre regionerna. Jag fattade ingenting, men tyckte det var väldigt pinsamt.

När jag vaknade var jag så glad att jag var gravid. Kom efter ett tag på att läkaren var min kollegas pappa. Mycket skumt.

Drömtydning. Någon?

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar