Och så var det

Det där med nattuggleriet….. Valborgsmässoafton har tillbringats i fina vännens sällskap där jag hjälpt henne inreda hennes kolonistuga. Så fantastiskt roligt & det blir så fint.

Sedan bjöd hon på världens godaste lchfpasta med egengjord pesto. Alltså det var så gott att jag nästan dog. Väl hemma möttes jag upp av Mr H som varit ute på puben för att kolla match & vi kollade på Matrix . Förundrades över att tekniken gått fort framåt med tanke hur datorerna & mobilerna ser ut i filmen. Och då kom den ändå 1999.

En bra Valborg. Jag skänker även en tanke till min älskade idol, förebild & farfar i himmelen & farmor som är förlorad till glömskans sjukdom som blev våldsamt förälskade i varandra. En Valborgsmässoafton strax efter andra världskriget. En fantastisk kärleksrelation. Fantastiska människor som gjort mig till den jag är. Berättelsen om deras djupa & lidelsefulla kärlek skall jag berätta om en dag.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar