Prettome

Ibland när jag läser igenom mina inlägg kan jag tänka:

De som inte känner mig måste tycka jag framstår som lite läskigt halvpretto.

Hoppas inte det för jag är väldigt vanlig tjej, men med ett stort sinne för livsnjuteri , som fladdrar likt en trollslända när det gäller sociala sammanhang – älskar människor, är förtjusande positiv & älskar vackra saker, platser, hav, livet i sig självt, kläder och människor. Då kanske det lätt blir att jag framstår som lite halväckligt pretto.

Men jag fiser, har det lite halvkladdigt hemma, hinner inte med så mycket som jag borde, bajsar, drösar ofta framför tv:n och en go film, har håret i en ostyrig tofs, är lite halvego, har kläder som sitter lite halvslafsigt, luktar lite muggigt på morgonen, rösar i morgonrock till både ett och två och tre på lördagar..en helt vanlig människa.

Så nu vet ni det .;)

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar