Blod

Jag avskyr ordet blod. Det är förknippat med så mycket ångest, vånda , sorg och all skit i världen.

Nu på kvällen fick jag andningsstopp när jag efter jag kissat råkade kika ner i holken och få se blod på papperet. Inte mycket men dock blod. Jag torkade mig en gång till för att se om där kom något, men icke. Frågade mr H om han varit på toa och snytit sig eller nåt. Fatta min lättnadens suck när han säger att han precis gjort det. Det var inte mitt blod. Tack Gode Gud.

Idag fick jag höra att mr H var lik Sigge Eklund & ja det är han faktiskt. Mr H är dock inte riktigt så sliskig i looken , utan lite mer slafsig fast på ett läckert sätt eller hur man nu ska beskriva honom. Så nu vet ni på ett ungefär hur min man , pappan till vårt barn ser ut.

I helhet en toppenvecka där jag fått mycket gjort, haft fantastiska möten & bara känt mig som kung i baren typ.
Fancy fredag på er.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar