Godismonster

Äter godis varje dag. Plenty! Och massa bullar och kakor. Inte bra för mig så inom kort ska jag ta tag i detta & kicka igång ett sundare liv. Ska kapa bort i princip allt extra socker & istället käka morots, selleri & gurkstavar. Vill verkligen sluta vräka i mig godis. Nu måste det få ett slut. Bara ett litet tag till och sen kör jag järnet. Ska börja träna ett magprogram också för att få bättre styrka o hållning. Jag sitter jätteoftalite kutryggad. Förmodligen för att jag så ofta håller lilla i. Älskade lilla i hade svårt att komma till ro. Blev en maratondag idag då hon bara sovit två timmar på hela dagen o kom till ro först 23. Stackars rosenknopp ( min vän kallar henne så – sött ! ) hon ser ut som en rosenknopp med världens plutmun. Så söt. Vacker. Charmig. Det är många många som sagt till oss att hon är den sötaste bebis de träffat. Och vi kan inte annat än tacka för dessa vackra komplimanger. Tacksam! Oj så trött jag blev. Somnar typ. Gonatt

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar