det där med att sova då rå

Att jag aldrig kan lägga mig. Vad är det för fel? Nu har vi iof haft gäster, men de gick för fyrtiofem minuter sedan. Hade kunnat sovit sen tjugo minuter, men i c i e. Jag bara vill vara uppe och snacka m mr h , fila en nagel, kolla i en liten tidning, peela lite på hälen, plocka lite torra blomblad. Helt meningslösa grejer egentligen. Ja , inte att snacka med mr h då förstås. Jaja, får skylla på att det är så ljust ute och att jag har överskottsenergi Allan. Idag kom mensen & det sjuka är att det är så förknippat med sorg att få mens att jag kunde känna ett litet sting av ledsamhet att mensen kom. Som att det är ett misslyckande att få mens. Snacka om att det sitter djupt rotat. Märkligt det där. Borde ju tänka: nu är kroppen back om track
Nu- natti på er. Först byta bajsblöja på lilla i.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar