Still

Om vacation. Vår första sommar tillsammans som familj är ljuvlig. Tyvärr har det grusas det lite lätt av mina hormonella störningar eller vad det nu varit. Kan emellanåt vara skitstingslig. Skäller på mr h för minsta lilla. Tror det mer handlar om att jag äter för glest mellan varven. Helammar ju fortfarande så mycket energi går åt till det o om jag då äter mer sällan är det lika med argbigga numero uno grande. Nu när jag klurat ut roten till det knäppa så kab jag förhoppningsvis lättare kontrollera det utbrotten.
Nu är vi i ”sommarhuset ” ( eller godset som jag skämtsamt kalkar det ) & vi ska snart grilla. Solen steker hett o lilla i har badat. Hon tycker nog det är kallt för hon blir lite gråtig. Tänk att jag får vara här i sommarhuset med vår bebis. Vi är en familj. Familj. Familj. Ordet som jag älskar. Min familj.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar