musik

Om det är något jag älskar så är det att lyssna på musik i mina lurar. Jag kan verkligen drömma mig bort och bara förlora mig in i texten och tonerna. Jag sjunger jättemycket för lilla i. Det har jag gjort hela hennes liv och även när hon låg i magen. Hon älskar när jag sjunger och sjunger med på sitt lilla sätt. Jag blir så glad när jag märker hur hon älskar musik, precis som hennes mamma. Min älskade , älskade , älskade dotter! Vill berätta lite om våra rutiner och så för att minnas när lilla i blir större. Är så lätt att glömma bort. På kvällarna nu för tiden så är det så myyyysigt. När klockan är halv sju ungefär är det pyjamas på o ibland badar hon. Sedan mys bland kuddarna , gröt & sedan läser vi böcker ( hon ÄLSKAr Tippenböckerna), ammar en liten stund och då sjunger jag lite sånger, sedan säga godnatt till lampan, katten, leksaker, gossedjUren, världen utanför & sedan puss o gOdnatt. När jag lägger brukar jag sjunga för henne. Hon somnar mellan 19:30-20:00 ungefär. Vaknar sen ett par ggr under natten och vill ha närhet och tutte. Ska ta ch vänja henne av med det , men då måste mr h vara ledig Så vi kan hjälpas åt för jag tror hon kommer skrika mycket de första nätterna. För hon har ju haft sin tutte om nätterna ända sedan hon föddes. Lilla liten..❤️❤️❤️ Kommer kännas i mItt hjärta när jag tar bort det från hennes liv. Är nOg därför jag drar ut på det. Fast börjar jobba om några veckor och då blir det knöligt om jag ska amma nattetid.

Nu ska jag snassa.
Gute nacht

Nu ska jag snart gå & lägga mig. Är sjukt trött.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar