Fortfarande mållös

jag har inte riktigt tagit in att det faktiskt eventuellt gror nytt liv i mig. helt makalöst ofattbart hur det har kunnat bli på detta viset. Ingen läkare har varit med och hjälpt till. Det känns nästan som att en läkare borde ha ett finger med i spelet, men icke sa Nicke. Detta har vi grejat till helt själva. Kan det verkligen bli ett barn utan läkares hjälp? Ja, tydligen… Eller ja, egentligen vet vi ju inget ännu. Om det finns ett hjärta etc. Hjälp vilken pirrig oro jag har framför
nu. Mamma Mia. Ge mig kraft. Första anhalt är att se om det finns liv i min utero. Vid min Gud må det vara ett litet hjärta som slår. Amen.

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar