Vill köpa ett hus

Åh, vad jag vill ha ett hus. En villa. Vår villa. Får nog så snällt vänta ett tag. Inte läge just nu. Behöver bara vaska fram lite stålar först. Drömmer om ett vitt hus med massa vitt inuti kombinerat med vackra Morristapeter. Barnens rum ska inredas helt i gammal stil. Har redan samlat på mig lite fina antika möbler som ska vara i barnrummet. Fick erbjudande om en vit antik växasäng, men fick panik då vi har knök på vinden. Så jag tackade nej :(. Lär ångra mig. Måste rensa, rensa, rensa på vinden först. Ska verkligen ta mig i kragen och göra vinden riktigt riktigt fin. Har varit m lilla i måndag o tisdag o vi har haft kanondagatr. Sol , lekpark, barnrytmilk, fikahäng med kompisar , strosat i Haga, lekt massa med hennes knopppussel här hemma, läst massa böcker ….det är så vårligt och skönt ute. Nu är en vacker årstid i annalkande, älskar våren ( om jag kan tänka bort alla höga förväntningar på mycket) eller ja alla årstider har sin tjusning, förutom gråa vintrar…de ger jag inte mycket för. Hua!!underbara dagar iallafall och jag håller på att bli galen av kärlek till lilla i o min snygga skäggiga mr h. Kärlek är fantastiskt !!!!

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar