Det är så skönt

Lilla i är så fantastisk. Hon går numera. Krypstadiet är helt förbi. Vår lilla flicka. Så stor. Det är magi det här med evolution. Vad mycket man lär sig på ett år första året som människa. Fast det är klart , en fölunge, går ju direkt de ploppar ut typ. Fast de utvecklas ju inte så mycket rent hjärnamässigt ( vad jag vet) Men en människa , gosh, hon förstår såååå mycket. När jag läser böcker för henne räcker det att jag läser boken en gång så vet hon vad allt är och kan peka på massa saker. Hon kan härma massa djur, bil och har lärt sig att peka på sånt hon vill ha. mycket har hon kunnat redan sen hon var 9-10 månader. Skriver mer imorrn.. Mina fingrar är som korvar o jag kan inte skriva på mobilen. Blir fel hela tiden o det tar hundra år. Ses imorrn …

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar