Livliga dagar med kärlek och värme

Ligger här och ska sova. Hör min snusande älskade lilla i bredvid och känner lite mojs i magen av lilla e. Mina små raringar! Påskhelgen var helt ljuvlig i fiskebäckskil. Bodde superfint och åt supergott.
Åt en fyrarättersupé ( där två rätter avnjöts i den fina baren istället för restaurangen. Lilla i fick nog mitt i andra rätten. Och med all rätt. Att vara ett år o sitta fint i två timmar är ingen ettårings melodi) Först champagne ( alkofri för moi såklart) och oxsvans med pumpasnitt till det. Första rätt: matjessill från klädesholmen på ägg och potatis, andra rätten – torsk med potatispuré, tredje rätten- osttallrik, fjärde rätten- rabarberglass med chokladmousse. Underbar helg i helhet med promenad, bastubad och lekparkshäng. Det är ju så fint aprilväder! Varmt o soligt. Denna helg har varit på nya stadsbiblioteket – sååååå fiiiiiint ! , varit på Liseberg, grillat med fina familjen på lördagkväll o grillat korv vid delsjön idag. Ännu en fantastisk helg. Lilla i är så lycklig över allt roligt vi hittar på. Vår vackra o söta o superglada dotter . Livet med henne är fantastiskt. Att uppleva allt med henne gör att jag lever miljoner gånger om. Det bara spritter i hela mig av livsglädje. Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar