Saker jag måste bli bättre på

Göra lunch och middagsschema över veckan. Även skriva upp bra mellanmålstips. Använda ICAS app
Storhandla över nätet och få hem maten
Laga portionslådor till lilla i på lördag el söndag
Läsa mer i min bok istället för att se på TV
Storstäda på torsdagar
Tvätta innan tvättkorgen blir knök
Planera in bra utflykter med lilla i så vi är ute riktigt , riktigt mycket. Skriva ner bra idéer.
Ta mig tid till att sticka ut på löprundor & andra diverse träningsaktiviteter ( höstprojekt)

Ja , kan jag bli bättre på dessa saker kommer mitt liv, Min vardag bli betydligt enklare och smidigare. Tjoflong på det liksom.

Lilla e rör sig o mojslar sig i magen på ett underbart gulligt litet vis. Vad nyfiken jag är på vem hon är. Lilla söta e. Hon är nog lika gosig och fin som storasyster. Får en känsla av det. Lilla i är helt ljuvlig nu. Hon pratar på sitt sätt som bara den. Tungan flyger ut när hon pratar och hon leker och grejar mest hela tiden. Hon är mycket runt oss såklart och vill gärna att vi är med henne. Helst hela tiden, men hon fattar ju också att vi behöver ordna o greja med annat ibland. Hon hänger på o hjälper till så gott hon kan. Vår älskade söta flicka. Så söt. Så go. Så charmig. Hon var förresten på sin första musikfestival i tisdags. Riktigt coolt. Hon bar rosa hörselkåpor o diggade till musiken. Vår musikälskande tjej som älskar att vara utomhus. 💕

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar