förbjudna tankar som man helst inte skall tänka som f.d ofrivilligt barnlös

de är tyvärr så förbjudna så jag vågar nästan inte ens nedteckna dem. Inte idag iallafall. Inte just nu. helt oreflekterat, bara sådär- Det kommer krävas en del reflektion över det hela innan jag vågar skriva ner dem. Men kan väl tillägga att idag har varit en ultragravidighalsbrännigsammandragningsskrikiggnälligtrotsigstressig dag & slutsatsen av det blir en mycket trött människa. Ja, det var väl det. Återkommer kanske med de förbjudna tankarna om de återkommer fler gånger. För särskilt trevliga är dem ICKE. Usch på mig…hemska otäcka människa. Blir så förtvivlad på mig själv. Att jag kunde få såna tankar gör mig apledsen och jag har gråtit floder ( när jag har kunnat ) mellan varven.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar