Väskan packad

Så. Nu är förlossningsväskan packad. Ska bara fylla år först. Å efter söndagen kan lille fröken e komma när hon behagar. Idag har jag haft en hormonskitdag. Fick ett vredesutbrott allan mot lilla i så jag grät efteråt. Jag höjde rösten jättemycket mot henne för att hon var så hoppetossig och hade svårt att komma till ro när Hon skulle vila middag. Fast det var egentligen mr h:s fel då han speedade upp henne genom att busa precis innan jag skulle lägga henne. Stackars liten som får se sin mamma helt kokobello & hon förstår ju inte heller vad hon gjort för fel. Bara hennes pschychomorsa som inte har tålamod nog ( fast jag höll dock på i fyrtio minuter ) och höjer rösten och bara tappar greppet fullständigt. Ringde o pratade med klok vän som tröstade mig o sa att det är fullt normalt o hon berättade att hon lackat ur flera gånger när hennes barn var i lilla i:s ålder. Jag hoppas verkligen att jag aldrig höjer rösten på det sättet någonsin !! Usch på mig. Nu ska jag försöka somna innan midnatt idag. Första gången på typ två månader. Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar