Kräftkalas

Varit på kräftkalas idag med grande familia . Jag åt räkor för jag är inte så big fan av kräftor. Kan äta tre – fyra stycken & sedan är jag nöjd. Härligt att gå på ” fest” när allt ordnas och fixas. När klockan var 21:30 hade lilla i fått nog. Då ville hon sätta sig i vagnen och gå hem. Gulletjej. Vi hade inte kunnat lägga henne där även om vi skulle velat för hon ville bara hem. Jag ville inte lägga henne där heller ifall det blir bebis inatt. Visserligen var vi hemma hos förstebarnvakten om det kickar igång , men jag vill hon ska sova hemma när vi är inne o h föder. Känns tryggast. Nu ska jag somna för risken finns att lilla i vaknar tidigt. Har vi tur sover hon till 8 som som imorse. Så lyxigt !!!
Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar