40+3

Lille fröken e har det gott i magen. Hon vill ligga kvar ett tag till & det får hon. När hon är redo blir jag redo. Dessa dagar som jag går över tiden kallar jag för bonusdagar. Dagar då jag hinner fixa med sånt som inte hunnit fixas innan. Typ tvätta rent, byta i bädden o fräscha upp rent allmänt. Det är så skönt att få allt så fräscht som det bara går. M e like f r ä s C h a grejer !

Igår var S & Lille G här och S hade med sig salladslunch och jag bakade årets första äppelpaj. Så gott. Kryddade upp den med syrlig lime o det blev sketgott rent ut sagt. Lilla i o Lille G leker så sött med varandra. De pussar o kramar varandra o verkligen gillar o hänga med varann. Tyvärr råkade lilla i välta omkull g när hon skulle krama honom så han blev så ledsen, så ledsen… Grät hysteriskt , länge. Stackarn. Lilla i började undra efter ett tag. Hoppas hon fortsätter att kramas o pussas trots att hon välter omkull folk :). Jag blir så genuint glad i hjärtat när jag ser att hon interagerar med andra barn på ett så omtänksamt o mjukt sätt.

Nu ska jag passa på och ligga och slöa lite. Ladda för förlossning.
Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar