Och swish

Tiden går & jag bloggar askasst. För långt mellan varven. Det har vart en mycket intensiv tid & det är knappt jag hinner betala räkningarna. Jag hoppas hinna ikapp med lite fix, men framförallt behöver jag komma ikapp i mina tankar. Det forsar o far tusentals tankar som handlar om föräldraskap / vara den perfekta mamman, skuld, dåligt samvete, trötthet, otillräcklighet…. En negativ spiral som måste brytas innan det går för långt. Vad kan då vara bättre än att gå till frissan och göra sig dundersnygg. Eller Hollywoodsnygg som jag brukar säga.

Lille fröken e. växer så det knakar. Snart tre månader o väger 7 kilo. En underbar bebis är vad hon är. Sååå nöjd och glad. Nästan hela tiden. Lilla i börjar prata massor o det ploppar ut massa nya ord varje dag. Hon härmar allt man säger. Det är verkligen en underbar tid nu. Intensiv men underbar.

Gonatt

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar