Nytt ”jobb”

  1. Slängde in ansökan till  chefen igår angående ny ” position” på jobbet. Det är intern rekrytering & jag skulle bli himmelskt glad om jag kunde få jobbet. Innebär fett mycket mer i månadslön och jag får möjligheten att jobba mindre rent procentuellt ett bra tag framöver. Håll tummar, lillfingrar och stortår, tack. 

Senaste tiden har jag haft ett par kvällars skön jag är fröken M-tid. Riktigt fet qualitytime med goda vänner. Kall öl, crepes o champagne på andra lång ena kvällen och roséspirande terasshäng med fnittriga litteraturintellktos andra kvällen. Och imorgon är det dags för champagnesvir och prinsbröllopstillställning hos livsnjuterivän. På söndag brunch hos bästevännen. Har flow. På kärlek , vänner och gemenskap. Jag rider på vågen. Nu dags för sova lite. ⭐️ Ska bara blunda kort och se min visualiseringstjottifräsbild för mitt inre så jag får givit ut min bok snart. 

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar