Dygnet har för få timmar

Upp på morgonen , jobba , hem och fixa mat och allt vad det innebär med laga mat , duka, få två små barn att äta , duka bort & sedan är det mysimys med Bolibompa eller lek, bada , härja runt med barnen i sängen,  läsa böcke,  natta o sedan  plocka leksaker och vips så  är kl typ 20 sådär. Oftast har jag något projekt jag behöver ordna med, bok som ska skrivas på, samtal som jag vill ringa och TV-program jag vill se, brev som jag vill skriva och hej och hå. Pang så var klockan midnatt och jag bannar mig än en gång för att jag blev en B-människa. En kvällsuggla. En sån som aldrig vill lägga sig. En sjukt trött på morgonenmännisk ( fast inte så konstigt då jag oftast somnar vid typ 01:14 & ”klockan” väckarklockan ”ringer” 6:00.
NumåSteJagSova. Com

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar