Här är jag

Amalia Amalia vad länge sen jag skrev. Men här är jag nu. Har haft en underbart intensiv vår/försommar med massa intressanta och roliga saker. Vi har grillat, varit på massa roliga partyn, varit i Spanien några veckor, jobbat intensivt & hängt massor med barnen. Våra älskade flickor. 5 och ett halvt år och med lös tand, kreativ och toklekig- lilla i & vår snart fyraåriga storpratande , humoristiska , fantasifulla lille fröken e. Lilla i. gjorde sitt sista BVC- besök för egen del i veckan. Lille plutt har blivit så stor. De är helt bedårande ( men kan tilläggas att de är just nu inne i en intensiv kivfas = phuigt ) , de är så roliga att vara med, spontana , kreativa , självgående, badtokiga, extremt levnadsglada och alltid skrattiga, påhittiga och med en liten räv bakom örat- på ett gulligt sätt. Sommaren är helt ljuvlig mot oss. Jag googlar massa blommor då jag ska börja odla blommor och grönsaker då vi fått tillgång till stor odlingslott. Barnen älskar att vara där och duschar med vattenkannorna. Det är sån frid att vara där och bara pilla med ogräs , klippa gräs, plocka hallon, krusbär och vinbär. Jag läser en blogg som inspirerar med trädgård , kläder och inredning – http://www.juliak.nuLÄS DEN ! Underbart att ha denna odlingslott !! Nu ska vi se avsnitt fem av säsong 2 av Marcella. Fantastisk serie. Fragmentinlägg, men vill bara skriva ner lite kort kort hur vi har det. Puss ses snart

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar