Big news

Har blivit typ headhuntad för huvudrollen i en storfilm. Hur gick det till liksom? Jo, jag hjälpte en kompis och spelade mot henne för en roll i denna film. Vad händer? Rollbesättarna blir även intresserade av mig. Komiskt men smickrande. Får vi se vad detta leder till. Har ju lite hela mitt liv känt att jag är ämnad för nåt stort. Att jag kommer bli supermegadunderkänd typ. Det är nu det händer. Håll i hatten för här blir det åka av. Nu smäller det.

🙌

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar