Som vanligt

Från en sekund till en annan förändras stunden. Gårdagens uppblossande finne på höger kind vittnar om vad som är i antåg. LingonveckaN. 84 gånger har jag överanalyserat, känt efter, varit skengravid & 8 av de gångerna har jag vetat de facto att jag bär ett befruktat ägg i magen, som en annan person hjälpt till att placera där. 84 gånger av känna in en hel jävla del extra har lärt mig att på en hundradels sekund känna att när jag går på toa & kissar kommer det komma lite blod på papperet. Så även denna gång. Men skillnad nu från ,typ 74 av gångerna , är att jag är totalt obrydd. jaha, där kom lilla mensen och det var väl trevligt Den där är obryddheten är så skön.

Nu har inte tant/farbror doktorn satt in något ägg denna gång så så långt är ju allt frid & fröjd. Kan dock inte undgå stressen jag känner inombords när jag tänker på att om ett tag kan det vara ruvarstatus. Inre stress, sorg, existentiell vånda , oro och plåga väller fram som en orkan i mitt inre. Skit!

Kära tanke/-ar jag ser dig/er jag känner dig/er men jag väljer att låta dig/er blåsa bort som en liten fjäder. Hej då lilla tanken.

Poff och simsalabim så är alla jobbiga tankar borta

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar