Supernervösigt

På onsdag morgon skall vi kolla läget så att där finns ett hjärta som slår . Är så nervös att jag inte kan koncentrera mig. Försöker tänka så positivt jag kan, men då jag vet att det kan gå hursomhelst är jag så nervös. Fröken livrädd gör sig påmind. Om och om igen.

Jag ber en stilla aftonbön.

Fader vår som är himmelen ge oss kraft, mod och styrka. Ge oss kärlek. Omtanke. Hopp. Låt allt vara frid och fröjd och låt det lilla embryot ha ett hjärta som slår. Du är vår tröst. Vår hjälte och frälsare.

Amen

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar