Girlpower

Idag skall jag ha fest för vackra damer. Skall bli underbart ! De är världens bästa med humor, intellekt, djup och verkligen genuina kvalitetsvänner. När jag var på systemet kändes det lite udda och stå med 23 veckors mage och rafsa ner en massa vinflarror, samt att jag fick visa leg. Hmmmm…. Hur hänger detta ihop? Ser jag ut som Gravid 19-åring. De har tydligen en regel på systemet att fråga alla som ser ut att vara under 30. Får väl ta det som en komplimang art jag ser utom typ 29 (:.

Nä, nu skall jag hänga på Liseberg med mr H:s familj för att sedan dra hem och preparera inför kvällens dinner.

Puss på er

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

1 kommentar

Lämna en kommentar