En helt vanlig tisdag

Lördagen var perfekt med sol, skratt, god mat och massor av feelgood. Jag fick ett superfint Efva Attlinghalsband och underbara prylar från bookbinder design. Älskar fina pärmar, pennor, block etc Är en riktig pysselfia som skriver mycket brev, egna texter & sorterar läckra ideér och annat i fina tygpärmar. Idag är det tisdag och jobbet rullar på i sakta mak. Försöker ta det lugnt och göra saker så genuint jag bara kan. Vill lämna ifrån mig bra material, anteckningar etc till min kommande vikarie.

Plötsligt slog det mig att om cirka 15 veckor kan vi ha ett litet bebisbarn hos oss ( om hon är en vecka för tidig) . Gud, vad jag längtar!!!! Efter att få se vad det är för liv jag bär på. Hon vrider och vänder på sig lite då och då och jag känner mer och mer av henne. Lilla älskade barn!

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar