Uppfräschning

Haft lite hektiskt sista tiden plus bloggtorka. Förlåt mina sega uppdateringar.

Skall strax klippa mig & jag älskar och gå till min frisörska. Hon är bäst i hela världen! Blir skönt att fräscha upp det långa , sommarslitna burriburret. Passar på och strosa lite på stan innan. Älskar och strosa runt och kika på kläder, ta en kaffe på da matteo, glo på folk. Tänk vad underbart när jag och barnet får strosa runt tillsammans. Längtar , längtar, längtar…. Vill vara föräldraledig nu. Förresten , på tal om det , måste kolla upp hur man gör. Fattar noll med papper, dagar hit och dit, spara dagar , hur mycket pengar man går ut. Nån som har råkoll på detta och kan förklara med typ tre meningar?

En huxfluxsak till. En kompis till mig har givit mig rådet att härda bröstvårtorna inför ev amning redan nu & jag har därför för vana att massera och nypa in da nipples ( för det skulle man göra enl henne) Igår fick jag fram några droppar råmjölk. Weird, men coolt!

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar