På helspänn

Detta eviga tjat om denna sömn.
Inatt sitter jag på helspänn för att kolla så lilla i inte vaknar efter första nattmålet. Allt som allt tog det en halvtimme och jag spände upp ögonen för att hålla mig vaken. Har vi tur nu så vaknar hon inte förrän morgonmålet. Då blir det en drömnatt! Vi har haft lite tjorv om nätterna då jag somnar o när jag vaknar efter en och en halv timma är hon mer lättväckt. Jag har liksom inte haft riktig koll på om hon ätit ordentligt. Dumma mammu. Nu ber vi att jag får somna om lite bättre än föregående nätter.

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar