Lite småkukig dag

Är trött. Har munherpes för sjätte gången sedan lilla i föddes. Förmodligen Hormonellt. Känner mig PMS:ig och lite halvlåg faktiskt. Förmodar att det är effekten av trötthet. För jag kan inte sticka under stol med att man blir trött av att mata bebis om nätterna. Visst, hon är superenkel att ha och göra med, men att sova i tre-fyratimmarsintervaller under lång tid gör att hjärnan blir lite mosig. Men visst, jag ska verkligen, verkligen ,verkligen inte klaga med för stora proportioner. Jag har fått vara gravid. Föda fram mitt egna barn. Jag har en bebis. Jag är mamma. Är tacksam så in i bänken. Trött, tacksam och lycklig !

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar