Att skriva ner

Det är så bra att jag skriver ner saker just nu för jösses vad fort man glömmer. En sak jag måste skriva ner o som är det bästa tipset ever. Vill jag blicka tillbaka på mitt liv och tänka att jag blev bitter? Nä, det vill jag fanken inte. Aldrig i livet att jag vill ångra något. Aldrig gånger en miljon. Jag vill vara lycklig varje varje varje dag för resten av livet. Hur mycket jag än prövas så skall jag vara glad , lycklig o tacksam för det jag har. Alltid. I alla år , så länge jag lever. Anledningen till downperioder är ju för att det finns så mycket runtomkring som ska flyta på. Handla, tvätta, stöda, laga mat, umgås med vänner, träna, odla kärleken o ge näring åt relationen, bo fint, äta fint, vara med övrig familj … Och när ekvationen inte riktigt går ihop tryter energin o jag blir lite downie brownie. Men i slutändan är ju faktiskt det viktigaste att vara med min lilla familj , mina två ursöta flickor, min skäggiga o snygga man o vår gullragdoll. Jag måste ta bort all förväntan jag har på allt runtikring. Alla krav måste raseras och förmildras å det grövsta. Jag lovar mig själv dyrt o heligt att jag aldrig ska bli bitter. Det är ett löfte.
Puss

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar