Beroendeframkallande 

Alltså jag är så stolt över mina snälla och gulliga barn. Lilla i är så klok och förståndig. Hon förstår så mycket. Och lille fröken e är så himla mysig,  charmig och rolig. Hon älskar att hänga med och sitta och kika på. Det är helt underbart att ÄLSKA någon så ofantligt mycket. Hela jag svämmar över av kärlek, stolthet och lycka. Denna vecka är jag förresten själv med barnen och det går hur bra som helst. Lilla i har varit iväg två nätter så jag bara behövde tänka på lille fröken e. Sedan har vi varit på landet hos mamma ( mormor) och det är så skönt, så skönt… 

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar