Separationsångest grande

Lilla i är hos farmor och farfar i två nätter och det är andra gången i hennes o mitt liv som hon är borta helt från mamma o pappa. Dessutom är pappan hennes utomlands och vandrar i bergen. Dubbel längtan. Jag känner mig nästan halv. Fast jag har ju såklart min älskade lille fröken e hos mig. Tur är väl det. Jag pussar och kramar extra mycket på henne nu. När lilla i är borta så kan det nästan fysiskt göra ont av längtan efter henne. Fast jag vet ju att hon har det fantastiskt med farmor o farfar. Har jag berättat att hon går på pottan nu? Hon är i princip blöjfri när  hon är hemma. ( 2 år 4 månader . Älskade ! ) Hon är så duktig !! Hoppas hon blir helt blöjfri tills efter sommaren. Älskade , älskade pottlillai. Nu ska jag långduscha o sen krypa i säng. Längtar efter att gå och lägga mig.
Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar