det här med ett gnagande dåligt samvete

Jag vet inte om det är våren som gör sig påmind på mitt ”mående” eller vad tusan det är, men jag känner mig låg och down. Har ingen energi alls, utan vill mest bara typ inte göra nåt eller så städar jag frenetiskt för att hålla borta jobbiga känslor. Jag har en benägenhet att bli lite låg när våren kryper inpå, men såhär låg vete katten om jag varit någon gång. Skittrist ! Känns som tårarna bränner innanför ganska ofta och jag känner mig inte alls glad & energisk inombords. Bara melankolisk och låg. Asjobbig känsla !! Jag hoppas verkligen att jag snart får tillbaka energi och glädje för detta är inget kul alls. Får skitdåligt samvete inför barnen och familjen att jag mår som jag gör. Försöker såklart bita ihop så mycket det bara går och stänga ute det jobbiga, men det kommer ifatt mig hela tiden. Och då blir jag lite tvär för småsaker och har ingen lust att göra nåt alls. Eller rättare sagt, jag kan liksom inte ta mig för något och tycker det mesta blir asjobbiga projekt. Kanske skulle jag behöva börja jogga ordentligt för att få energi.

 

Det här var inget roligt inlägg alls, men det behövde skrivas. För att få bort skiten. Kanske har jag skrivit bort det dåliga. Ut med det trista och in med det energiska och sköna….KOM IGEN NU !!! Positiv energi ska flöda in i mitt inre…..

 

 

Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar