Sommaren 2019

Fortsätter på ett lika behagligt sätt som det startade. Barnen är så himla goa och goa med varandra. De leker helt fantastiskt bra och skrattar, hittar på lekar och är de bästa vänner. Jag får nästan nypa mig i armen mellan varven för att vi har det så bra. Så glatt, mysigt och bara vara-mood. Precis som det ska vara när man har semester.

Det är nästan tre veckors semester kvar och jag känner att jag verkligen har fått vila upp mig detta lov. Kommer helt klart vara i toppbalans när jobbet kickar igång igen. Och vilket fantastiskt väder vi har. Nästan i klass med förra sommaren. Inte helt och full, men inte långt därifrån. Varmare ska det bli. Badar varje dag och göttar oss vid den underbara lilla stranden där vi nästan är ensamma. Imorgon blir set en heldag på stranden med goda ägg & avokadomackor. Här ska bättras på Spanienbrännan. Har varit ute massor, men är inte en direkt maratthonsolare. Imorgon ska vi dock slå till och sola flera timmar i sträck. Pangfräsch ska jag vara när vackra vardagslivet drar igång igen. För jag älskar det vackra vardagslivet. Älskar !! Sommarlov är också helt ljuvligt. Jag älskar att ha båda.

Så. Nu ska vi kolla på film. Skriver mer imorgon eller annan dag.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar