Hockeyglugg

Idag tappade lilla i sin andra framtand när hon bet i en hamburgare. Hon sa att idag var en av de bästa dagarna då hon hittat en kompis på gården, äter hamburgare ute & snart kommer en av hennes BFF och ska leka med henne. Hon är såååå lycklig och jag blir lycklig i hela mig när jag ser hur glad hon är. Min älskade skatt. Mitt bästa allt. Som jag älskar henne. ❤️

På kvällen kramade hon mig och sa: jag skulle aldrig vilja ha en annan mamma än dig ! ❤️

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar