Har du någon gång känt

att du är ämnad till att göra något stort av din tid på jorden? Jag känner dagligen att jag är ämnad för att på något sätt få människor att må bättre och njuta av sina liv. Om det är i form av att jag åker runt och föreläser, ger ut böcker eller vad det nu är har jag inte helt kommit fram till. Jag vet bara att jag är ämnad för att få människor att må bra. Jag sitter inne med så mycket positiv energi och kraft som bara väntar på att få spridas till andra. måste bara hitta kanalen först. Universum måste fånga upp min bön och ge mig kraft och power att riva loss i drömmarna. mitt driv behöver få sig en rejäl kickstart och sen är det bara att lotsas fram av vågen av succé. Jag vet att jag kommer lyckas. Att jag kommer kunna hjälpa SÅ många människor med det jag sitter inne med. Än så länge får det vara lite magiskt skimmer över det och så ger det sig med tiden vad det är. Det jag vet innerst inne i hjärtat är att en sak jag ska ta itu med först av allt är att jag måste skriva min bok. Den bara MÅSTE skrivas. Det är en historia som jag haft inom mig i så många år. Den kommer få många att bli glada och pigga på att läsa. I sann Rowlinganda. Men liksom på ett annat sätt. Lite AstridLindgrenRowlinganda eller nåt. Fast hur många har inte drömt om och  vill bli en ny Rowling? Jättemånga såklart. Men då tänker jag bara som så att hur många uppfinnare har vi inte, hur måna artister av alla de slag har vi inte, hur många skådespelare har vi inte och så vidare och så vidare. Allt handlar bara om att JUST JAg måste få ur mig mina historier och JUST JAG måste få skriva av mig. på mitt lilla sätt. Och om sen andra kommer gilla mina historier blir jag såklart världens lyckligaste människa.

Nu ska jag jobba lite idag för att imorgon och på fredag ta lov tillsammans med mina underbara skatter. De går på intensivkurssimskola och de är så glada över det och tycker det är heeelt fantastiskt roligt. Man blir så glad av att de är glada.

Ha en skön onsdag !

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar