Starten på 2022

Har varit en drömstart men med en del fokus på grubblerier kring vad jag behöver ta tag i för att bli ännu starkare och ännu lyckligare. Är i grunden superlycklig över allt jag har men har en liten tendens att skjuta upp saker eller vara långsam med att komma igång eller inte få nåt gjort alls. Det tär på mig, Jag är som lyckligast när jag verkligen fångar dagens alla stunder och är härvarande: Det är det viktigaste !! Att vara i nuet och samtidigt ändå göra saker jag gillar utan att det stressar mig. Behöver vara igång under rimliga former. Vill vara mer av JA det gör vi, vill vara ännu mer sådär hoppigt glad och positiv och bara boostbomba med lycka och kärlek till mig själv och resten av familjen. JA till livet. JA till allt.

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar