Så hur går det med livsboostingen då rå

Skulle väl säg att årets första veckor varit underbart härliga, softa & fulla av optimism & kraft. Det är som att jag hittat tillbaka till någon slags urkraft av happimess. Visst finns det saker som skaver men allmänna tillståndet är tacksamhet & lugn. Är så himla tacksam över att jag har min lilla familj och att jag har världens goaste barn. Tänk att jag fick gåvan att bli mamma. Tänk ! Världens finaste gåva .

Jag har inte helt hittat nån bra livsrytm i att hitta ett starkare driv i att få fler saker gjort. Har lite fastnat i en tankevärld och kommer inte helt loss. Eller så är jag för hård mot mig själv & tänker att jag ska ha ett liv som är fyllt av äventyr varje dag. Eller att jag gör värsta maten, värsta baket, värsta röjet, värsta grejerna på jobbet… Jag gör faktiskt väldigt många bra saker och jag får gjort mycket på en vecka så tror jag kanske är lite hård. Det jag inte helt får ändan ur vagnen att göra är att:

* få till nya recept

* handla kläder för att förnya garderob

* sminka mig varje dag

* skriva på min bok

* sluta äta socker

* göra ”nya” saker med barnen- gå på coolt kafé i stan, åka på lekland eller vad man nu kan hitta på, bo på hotell bara jag å barnen

* köra magrräning

* bli helt klar med lite jobbgrejer

Ja, ni hör ju hur hård jag är mot mig själv. Är ju faktiskt väldigt skönt att landa i allt vackert man faktiskt gör.

Puss

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar