Vill inte jinxa

Men det verka hända en sak inom en snar framtid som typ kommer förändra vårt liv till nåt helt magiskt bra. Allt kommer liksom falla på plats. Och fram tills dess bara njuter jag av det vackra vårljuset som är på gång, att jag har lyckospritter i hela kroppen. Sportlov står för dörren och vi ska bo på hotell o käka 2-rätters, spaa & bara mysa med barnen. Vi ska åka till barnens mormor & få kalops. Är så sprittig i hela kroppen! Av lycka, av tro på livet, av kärleken till familjen, kärleken till livet, att jag får vara frisk glad och pigg. Är så tacksam för det. Tacksam för att min familj får vara frisk. Är tacksam för alla fina vänner jag har. Jag är verkligen SÅ tacksam för allt fint jag får ha runt mig.

Ska bli skönt med lediga dagar eller ja, några lediga dagar. Behöver jobba måndag och tisdag för att komma ikapp lite. Jag ska även jobba idag. Skönt att få gjort en massa så att tiden efter lovet blir mer chill.

Nu dags för frukost. Dagens höjdpunkt. Lite gott kaffe, rostad macka med avokado o ost, ingefära/rödbetsjuice och 1 tablett naturligt lyckopiller -rosenrot forte och sen skallar jag dagen.

Ha en underbar söndag bästa läsare ( om jag ens har någon) Skulle vara så kul om någon läsare lämnade ett litet avtryck genom att säga hej typ

Kram

Publicerat den
Kategoriserat som Uncategorized

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar