Ännu mer virr

Igår ringde min frisör och sa att jag hade tid hos henne. Hade tagit fel på datum. I ren panik for jag in till stan. Lämnade lilla i med mr h. Det skulle ta tre timmar och mr h skulle komma in med henne när hon vaknat. För hon sov när jag drog. Först skulle han testa med ersättning o om det inte funkade så skulle han åka in. Fast det gick jättebra ( fast lilla i undrade var brösten var 🙂 ) Det är så skönt att det går så bra. Efter frissan åkte jag på kulturfestival på jobbet med lilla i. Först fick jag pumpa ut en rejäl dos milk på toa innan jag mötte mina gosingar till kollegor. Det var härligt att återse dem. Nu ska jag snassa. Gonatt

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar