Oj

Blir lite långt mellan skrivarvarven. Skriver en hel del i min dagbok som jag har på datorn & som jag inte publicerar. Lite behåller jag för mig själv 🙂 . Lilla i växer så det knakar & hon har en underbar personlighet. Finurlig, charmig, rolig, tålmodig, inkännande, lugn men också temperamentsfull, kärleksfull, nyfiken & bara helt underbar. Det är så kul när man börjar urskilja personen lilla i. Först nu dessa senaste veckorna börjar jag se vem hon egentligen är. Jag älskar ALLT med henne och jag älskar att hänga med henne. Hon älskar när det händer grejer ! Hon hänger med mig på det mesta, vilket är resor upp till mamma, mormor, promenader, fikor, nån liten kulturfestival , stros på stan, småspan i affärer, kalas och nån liten middag här och där. Inga större utsväv nu när hon är så liten. Till helgen ska hon få hänga med på fest. Ser fram emot lite festmingel. Tänk att jag får vara lilla i:s mamma. Är tacksam varje dag för detta underverk.
Gonatt

Av pepparmintkalaset

en smått tokig loppisletare med stort sinne för kärlek, kreativitet, barnboksskriverier, teaterproduktioner, fantasi , livsnjuteri med en del trubbel att få producerat de där extra familjemedlemmarna till vår nuvarande familj bestående av en kärlekskrank ragdoll & en poetisk chef. fick tillslut till det där med att få barn. har två flickor. ❤️❤️🦄

Lämna en kommentar